dulu.

Aku punya dua abang
yang seorang di City,yang seorang di Town

Pada mata kedua mereka,aku seolah-olah tak pernah wujud.

Aku anak bongsu perempuan tunggal manja lagi mengada,jadi tahap kecemburuan mereka beranak-anak.Sayang ibu ayah terhadap aku mebuak-buak.

Sewaktu aku masih bayi,aku dibelai manja oleh Abang Town.Dia seperti hero.Aku sentiasa berada dalam pelukannya.Tapi pada umur aku 5 tahun,abang Town ucap lafaz 'aku takkan mengaku kau adik sampai umur kau 18 tahun' kerana apa? kerana aku mahu mengadukan hal yang remeh kepada ibu.

Abang City memang dari kecil tak pernah keluarkan suara dengan aku kerana dia yang sulung.Jarak umur dia dan aku sangat jauh,dan kehadiran aku cuma merampas kebahagiaannya.Pernah dulu,aku cuba untuk bercakap dengannya,demm.seolah bercakap dengan mangsa dera.


Tanggal 12/5/2005 pada satu nota 'Aku benci ada abang.Moga cepat ****'




Dulu punya cerita.

No comments:

Post a Comment