Brotha.

Sedang aku ayik membelek album 'old-school-naked' petang tadi,aku amati satu persatu gambar didalamnya.Aku pernah lihat album ini tapi sikit aku tak ambil pusing seolah bukan aku didalam gambar itu.Tapi tidak untuk kali ini.Tiba-tiba Witch bersuara,

Witch : Kalau kamu kena jentik sikit,dia melenting bagai nak rak.Marah betul dia pada orang yang sentuh kamu.

Aku paling muka dan senyum.*Witch hilang dari pandangan
Witch memang suka hendap apa aku buat,macam ahli sihir yang tiba-tiba muncul bercakap dan hilang.

Aku hembus nafas panjang,sambil menggapai telefon bimbit langsung pergi 'create message'
Jari jemari bermain kata,kata romantis dari hawa untuk kekasihnya.Panjang,meleret
Aku berhenti pada satu ayat,

Ahh yang ni gila,

Lantas aku padam kata romantis tersebut.Aku create message yang baru.

Simple,ini baru betul.lalu aku tekan butang send,pantas.


Hapeeeeeee Birthday Angah,jangan lupa duit raya! Kawan-kawan adik kirim salam <3




terima kasih.



No comments:

Post a Comment